13 Ağustos 2017 Pazar

Kim

Sokağın  başını dönerken arkamdan bakan kim..
Eminim takip ediliyorum ,dedi kendi kendine ...
Devam etti yoluna ..
Aslında devam etmedi , uzattı yolu..
Arkasından biri geldiğine emin olunca ;yolu karmaşık hale getirmeyi düşündü,kendince..
Takip edenin kafası karışsın istedi iyice...
Acaba kimdi ..
Kimdi peşini bırakmayan,
Kimliğini saklayan
Ama vazgeçmeyen
O yoluna devam ettikçe peşini bırakmayan..
Nasıl meraklandı...
Sonra bıraktı , şu merak işini
Günü gelince karşısına çıkar nasılsa..
Şimdilik içinde kalsın...
Beklesin en uygun günü ...
Hiçbirşey sebepsiz değildi, bu evrende ..
Şimdi sabırlı olmalıydı

2 yorum:

  1. Ben de merak ettim, kimdi acaba? Yine de biraz da ürktüm sanırım, sanki gece tenha bir sokakta yürüyormuşum gibi... Çok hikaye yazma havasındayım sanırım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aslında biliyorum da bilmemezlikten geliyorum gibi kimi

      Sil