10 Haziran 2016 Cuma

bu hayatta bana kalan miras

Bir miras kalmış bana ..
Kendim ve hep kendim gibi olmam için ...
Doğru olmam için ...
Şefkatli, nazik, düşünceli....
Kendimi hep başkasının yerine koyup düşünmem için...
Nerede ne zaman kim bıraktı bu listeyi , bilmiyorum.
Bunları reddedemiyorum.
Redd-i miras yapmak istedim,olmadı....
Ben olamadım o zamanlar , başkası oldum.
Yoruyor beni yine bırakamıyorum...
Kfamın içine kodlanmış gibi bu miras ...
Hangi kağıdı nerede imzaladım, bilmiyorum..
Şefkati , doğruluğu ve sevgiyi kendime yol edindikçe başka yaftalar bindirildi üstüme...
Halan daha da bu böyle...
Ama yine açıyorum bu sabah kitabın sayfasını ve bana 'daha çok sev diyor '...
Heryerde beni karşılıyor,
Selamlıyor bana kalan mirasım...
Peşimi bırakmıyor ...
Yadigar olmuş bana
Atalarımdan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder