26 Mayıs 2016 Perşembe

ARAYIŞ

Bu akşam ben sessizliğe büründüm aslında Sıla Akdeniz'i görünce söyleceklerim vardı ama sanki bütün gece içime kaçtı tüm sözcüklerim.
İçime kaçanlar;
bu masal akşamları sanki bana özel hazırlanıyormuş gibi hissediyorum hep...
Mesela bu akşamın ana teması 'arayış'tı ve gerçekten kendimi arıyorum son günlerde sanki bir yerlerde kaybetmişçesine ...
Ve Sıla Akdeniz her başladığı masalda sanki benim tüm ruh yolcuğulumu biliyormuş gibi hissediyorum...
Bu akşam da her masal akşamı gibi özeldi...
Arayıştı ve sonunda benim kulağımda şu tınıyı bıraktı' hiç vazgeçme arayıştan canından vazgeçme o senin yolun o senin canın'...
Bu akşam için herkese teşekkürler...Başta Sıla Akdeniz'e ve tabi ki Bahar' a beni çağırdığı herşey bana şifa oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder