16 Ocak 2019 Çarşamba

yıldız yağıyordu

O sabah üzerime yıldızlar yağıyordu.
Uyandığımda, yatağım yıldız doluydu.
Şöyle bir etrafa baktım ki
odam yıldız doluydu.
Güneşin değil yıldızların ışığı sarmıştı odamı
Ve tüm benliğimi
Yukarı baktım ki
O güzel peri bana yıldızlar yollamıştı.
Güzellikler ve iyilikler için dilediğim her bir dilek için...
                                        Sonra birdenbire bir kapı açıldı, karşıma
                                                              Masal kapısı...
                                              Pembe bulutların üstüne çıkıvermiştim...
                                                        Bir çocuk gibi şendim....
                                                      Aaaa bir çocuğa dönüşmüşüm...
                                               Zıplıyorum, pembe bulutların üstünde
                                              Dünyadaki tüm çocuklarla birlikte zıplıyoruz..
                                                              ve masalımızı yazıyoruz...
                                                Doğacak tüm çocuklara bırakmak üzere...
                                                                  masallarla dolu bir dünya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder