8 Kasım 2016 Salı

Telefon

Telefondan cevap alamıyorum...
Yanıtsız ...
Cevapsız çok aramam var ...
Ama durduramıyorum kendimi...
Aramaya devam devam taaa ki bir 'efendim' sesi duyana kadar ..
Yanıt yok...
Benim telefonum çalıyor şimdi..
Telefona cevap vermiyorum...
Bugün telefonu açmama günüm ...
Açmıyorum , dünya yansa umrumda değil...
Beni bana bırakma günü istiyorum evren den...
Nasıl olsa bana cevap vermeyen çoktu...
Biraz da ben cevap vermem olur biter...
Telefon ..
Sesi hep kötü haberi anımsatıyor...
Açmıyorum ...
Telefon çalıyor...
Şimdi 'alo' diyorum...
Belki gerçekten beni arıyorlardır...
Sesini duyduğuma çok sevindim yine ara..

1 yorum:

  1. "Belki gerçekten beni arıyorlardır" yazmışsın ya, çok dokundu bana... Bu "gerçek ben" konusunu biraz çalışmak lazım... :)

    YanıtlaSil