4 Ağustos 2016 Perşembe

Gülümsüyorum

Gülümsüyorum kuşlara , denize , balıklara , hayata gülümsüyorum. Uzun zamandır içim çok eksikti , ama artık değil ...Düğümlerim çözüldü ...Bir  başka görünüyor gökyüzü , bulutlar, insanlar bile hatta... Olan biten ortada ama ben gülümsüyorum , gülümseyebiliyorum. Sanırım sadece bir canlı olduğumu farkettim.  Ve hayatın altımdan hızlıca kaçmasına izin vermemen gerektiğini... Şimdiye kadar kaçanlara yapacak bişey kalmadığını yeniden ve yeniden anladım sanırım...Zorlarım vardı halen daha var ....Ama gülümsüyorum..
Gülümsüyorum bugün Turgut Uyar'ın doğumgünü ....
Gülümsüyorum bu arada kahkaha atmadığım anlamına gelmez ...Kahkahalarımı da saklamıyorum ....
Sadece gülümseyebilmek bazen kahkahadan daha zor gelir insana ....Sanırım yeniden buldum dediğim buydu...
Gülmek devrimci bir eylemdir, demiş Che ... Gülümsemek ve gülümseyebilmek de öyle galiba ....
Herşeye ve herkese rağmen ...
.Gülümsüyorum çünkü halen daha gülümsememizi çalacak bişey keşfedilmedi.
Gülümsüyorum çünkü gülümsedikçe şükür geliyor aklıma ...
Ne güzel bi ikili  ....
İkisi birbirini anımsatıyor ....
Mucizeler gerçekleşmiş dünya yeniden yeniden doğmuş gibi....
Sanırım ben de gölgemle olan savaşımı bitirdim ....
Gülümsüyorum çünkü gülümsemem saklandığı yerden çıktı ve bana (herkese olduğı gibi ) çok yakışıyor
gülümsüyorum.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder