15 Ağustos 2016 Pazartesi

Sis ve Buğu

Kalbimin tam üstünde duruyorsun sen. Nesin sen rengini seç ,belirle artık.....
Senin içimde durduğun yerde bir kalbim var benim ...
Kalk onun üstünden artık sevemiyor içten içten ....
Göremiyor gerçekleri......
Sürekli bir sisin içinde çıkamıyor gibi geliyor sen rengini değitiriyorsun...
Çaresiz ve savunmasız yakaladın beni...
Kalbimi de ...
Aslında beynimi ,mantığımı ve tüm benliğimi...
Acı çekmiyorum ama sen hislerimi çaldın benim...
Ruhsuz , yarı ölü , isimsiz bedenler gibiyim çoğu zaman....
Ağzımın tadının kaçtığını farkedince hep renk değiştiriyorsun....
Benimle oynuyorsun ,yapma.....
Beklemeye alınmış gibiyim...
Okyanusun ortasında kayığımın önünde durmuş yolumu kapatıyorsun ...
Seni bazen seviyorum ama bazen de içeriye ışık yollamadığın için kızıyorum.
Pusulam da yok bir deniz feneri olsa da göremiyorum ....
Sadece bazen beyazsın, bazen gri
Bazen bir sissin ,
bazen bir buğu.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder