9 Ağustos 2016 Salı

uzak ve soğuk

 
Son günlerde birçok şeyin arkasından el sallıyorum,neler olduğunun bir önemi yok .Bir dostumun söylediği gibi 'artık tüm söylenmemişleri söyleyebilirim,ama gerek yok ' 

Gerek yok ...
Bazıları dönmemecesine gidiyor,
Bazıları biraz gidip , sonra geleceğim diyor.
Ben alışkınım bu arkasından el sallamalara....
Sanırım ben seçtim bu durumu kalan ve el sallayan durumunu....
Beklemeyi ben seçtim ,kalan olmayı...
Çok zor oldu ilk başlarda ; sabretmesi çok zordu .İster istemez harekete geçmek istiyordum. Arkasından gitmek, döndürmek istedim hep....Sonraları öğrendim sabretmeyi ve....
Sonrasını gördüm hep .....Uzak günleri gördüm hep ... Gördüklerim gerçekleşti...
Ne ilginç bi his ....
İnsan hep haklı çıkmak istiyor . Sonra büyüyor ve haklı çıkmanın  hiçbir faydası olmadığını görüyor. Ne çocukca bir bekleyiş olduğunu öğreniyor.Gülüyor kendi kendine ;  dönüyor ve kendine bakıyor ,kalbine bakıyor bir hiç .....
Hepsi bir hiç ...
Soğuk , soğuk bir his ...Uzak ve soğuk .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder