27 Temmuz 2016 Çarşamba

Deniz Kokusu


Deniz kokusuyla büyüdüm ben ...
Ne de olsa 'denizi kız, kızı deniz ' benim memleketimin...
Hep şöyle konuşuruz kendi aramızda denizi görmeden yaşayamayız..
Suyun olamdığı yerde yaşamayız deriz...
Ama bu sabah farkettim ki aslında denizin kokusu olmadan da yaşayamacağımı....
Nasıl bir kokudur bu kendine alır seni....
Hadi oturup balık ekmek yiyelim dersin ...
Şöyle bir bira içeyim Kordon'da körfeze karşı...
Martı sesleri ile birleşir,
Sabahları alırsın çayını boyozunla vapurda kahvaltı...
Şu denizin kokusunu seviyorum ben ...
Memleketimin kokusu ...
Benim kokum , hayatım, İzmirim benim

1 yorum:

  1. Deniz kokusu başlığını okuyunca benim de aklıma ilk "denizsiz memlekette yaşayamam" düşüncesi geldi... Ne kadar yeri var denizin hayatımızda... Oysa İstanbul'da yaşarken denizi görmeden yaşıyorudum denizin ortasında... Ne acı...

    YanıtlaSil