17 Temmuz 2016 Pazar

sana

çok kızgınım sana konuşamayacak kadar kızgınım ....
hatta nasıl yazıyorum onu bile bilmiyorum...
yüreğim gerçekten bir yangın yeri.....
içim yanıyor sanki sürekli ve yeniden korları biri çubukla karıştırıyor...
karındaşım .....
ne güzel bir sözcük ...
hani aynı karında büyümüşüz ya ...
aynı zamanda değil ama
aynı yerde ....
hani aynı yerden can almışız
ben şimdi kendimi zorun içinde hissediyorum
bir el istiyorum her türlü kusuruma rağmen beni bırakmasın ...
diyorum ancak karındaşım tutar ...
aynı karından can almışız .....
beni bırakmaz diyorum .....
elimin kayıp gitmesine izin vermez....
izin verirse sanki uçuruma düşeceğim...
başka kim tutar diyorum ama ...
 ama.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
gelen yok giden yok yazan yok çizen yok soran yok soruşturan yok .......
ey karındaşım bu yangın yeri elbet söner elbet bir el tutar elimden ................................
ama sonra ben sana nasıl derim karındaşım
nasıl derim karındaşım
sen bilirsin karındaşım
sen bilirsin .........
yangınım sönünce gelme ama olur mu............karındaşım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder