25 Temmuz 2016 Pazartesi

sersem sersem

Ne sersem şeysin sen öyle
Ne zannediyorsun kendini bilmiyorum
Sorun sende mi , bende mi  analayamadım
Yıllarca.......
Sadece beni sersem etmeni biliyorum 
o kadar.....
Seni anlamak ve anlamlandırmakla geçti ömrüm....
Sanırım bunların hepsini kendime söylüyorum...
Orta yaşa geçme hallerim mi bilmiyorum
 Ama içim bi sersem
Bazen çalışkan arı ,bazen ağustos böceği..........
Nedenini bulamıyorum...
Kızıyorum olmuyor , küsüyorum olmuyor , iyi polis kötü polis davranıyorum yok.....
Şu sersemliğimi bi anlamam gerekiyor.
Neresinden tutup düzelteceğim bi karar vermem lazım..
Bi dolanıyorum geliyorum
Kafam fikirlerle sersemlemiş.......
Sersem sersem geçen yaz vakitleri....
 O boş sersemliğe içten  içe kızan ben......
Kendimi tatmin edecek şekilde bi dolduramıyorum zamanı.....
Bayılıyorum yaptığı plan dakikası dakikası işleyen kadınlara ....
Sonra kendime bakıyorum sersem sersem ..............:)

1 yorum: