18 Temmuz 2016 Pazartesi

Sarhoşlar

Sarhoşlar hep eğlenceli gelmiştir bana
En çekilmez halleri bile ......
Kafa olmuş bi milyon hayalleriyle bazen neşe verirler bazen de kendilerini ispat edecek bir konu bulurlar .....
İçerler içerler hatta bazıları çok az içerler 
Ama oluverirler sarhoş 
Sarhoş olmanın eğlencesine varırlar 
Artık herşey komik herşey eğlenceli her müzikte dans edebilirler ne güzel işte 
Eğlenebilirler 
Tabi ben hep eğlenebilen sarhoşlari sevdim 
Ya da eğlendirebilenleri 
İşim olmaz birinin canını yakmak için içki içenlerle 
Gerçi can yakmayı kendine iş edinenler bunu içkisiz de yapabilirler yapabiliteleri içlerinde gizli 
Günlerdir günahsız mehmetçiğe yaptıkları gibi 
Ben içlerinde insaniyetleri gizlenmiş sarhoşları  sevdim bir birayla bunu herkese sunabilenleri 
Bir karıncanın canının kıymetini bilenlere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder